JULDAGEN

Tjena! Så var julafton över. Känns inte speciellt tråkigt, eftersom jag ändå inte fattar nåt. Är kvar i oktober mentalt. Men visst hade det gärna fått gå lite långsammare så man kunde hänga med lite.
Aja, hade en helt bra jul! Är nöjd med mina julklappar, även om jag inte fick en mac/iPhone/iPad/resa som typ 99% av befolkningen verkar ha fått, haha! Ny säng, duntäcke, tavlor med mina bilder från NY och Milano, böcker, Pretty little liars, pengar osv har jag fått i alla fall, så är himla glad. :) Idag är det en typisk juldag: ligger halvdöd i soffan hela dagen och gör inte ett skit. UNDERBART. Ikväll får vi dock se.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sara

ååh vilken fin bild på dig Malin, du är så fin :)

2011-12-25 @ 23:04:32
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Men taaack gullesara, du är fin! :D

2011-12-26 @ 16:42:48
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0