1 year

Tjotjo! Var till stan ikväll, gick inte så bra med julklapparna som jag tänkt.. Men fixar sig nog ändå. Är vettlöst trött för tillfället. Imorgon är det genrep med lusses julfestgrupp klockan 9-11, sedan genrep med Handels vid 12, klockan 15 uppträder vi på Handels julfest (tror jag? haha) och klockan 16 börjar vår egen. PUH!
För övrigt var det ett år sen vi 95or hade vår julfest i högstadiet, gud vad kul det var! Saknar det riktigt mycket faktiskt. I år var det 96ornas tur (oj, hur lyckades jag räkna ut det..?), hade jättegärna sett den! Vi fick dock inte för rektorn, haha trist.
Nu ska jag dricka te, käka vitaminer och frukt. Sjuk på jullovet? NO WAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0