SÖNDAG

Alltså, eh. Kollade mig själv i spegeln nyss. Ser faktiskt ut som ett jävla spöke. Och jag är ännu en gång helt slut. Räknar fortfarande ner dagarna till jullovet då jag ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ska få chilla.
Aja, igår var jag forst i Baltic med Ida, sen på kvällen for jag till Strandnäs och spenderade kvällen där med min finafina dundergrupp, vi hade en liten överraskningskväll för Erica. Var riktigt mysigt!
Sen for jag till Ida, där allting tycktes gå åt helvete. Haha trodde hela kvällen skulle skita sig, dock blev den bra sen i alla fall, med bl.a. en taxiresa då jag dog av skratt. Kvällen avslutades med en sväng till Stefan, roligt var det!
Idag tvingade jag mig upp vid 11 och for till skolan.. Haha, hade övning inför julfesten. Kände mig dock sjukare igen så är hemma nu. Tänker inte göra ett skit på hela dagen. Ha en fin söndag hörni! :)
Saras, Tovas och Idas bilder från gårdagen! Hahah dör åt sista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0