Doing all I wanna do and I won't stop until I can't move

Tja! Är helt slut av stress. Slutade 11 idag (ÄLSKAR mina torsdagar) men har inte hunnit vila för det. Har yrt runt här hemma och packat, sytt och letat efter mina 984325 danskläder, varit till stan med Celinda och inhandlat det sista inför ikväll och varit på julfestövning. Mer stress. När jag som bäst höll på att sy en av tröjorna och det till och med började gunga i huvudet, då hade det nog gått lite för långt. Satt mig ner på köksgolvet och bara stirrade in i väggen i någon minut. Hjälpte lite. Nu ska jag strax iväg till Alandica, och ikväll gäller det! Åmi-dansens största show under året, som jag har längtat efter så himla länge! Är jättenervös då jag har rätt många och ansträngande danser. Men ska ju såklart bli helt underbart ändå! Så välkomna till Alandica klockan 19.00! :) Gratis inträde! :)
NU KÖR VIII
Lasse Karlssons bild från vår uppvisning för ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0