they say that I've changed, but I guess everybody does

Tjo! Började denna torsdag med mina dagliga hostattacker. Jag är så trött på dem att jag kan spy. Fyfan. Annars har dagen varit helt nice, slutade 11!
Efter skolan var jag först med Saine, sen gick jag till stan med Ida och fixade massor med grejer. Efter det gick vi hem till Ida. Mådde nog inte bra alltså, fick i alla fall den sjukaste skrattattacken jag haft i hela mitt liv tror jag. Det var så jävla stört, tårarna forsade.
Ikväll har jag haft förberedande dansgenrep i 3 timmar. Gud vad duktiga alla var. Själv borde väl inte ansträngt mig, men ja vad tror ni om mig.. Alandicas scen, inte dansat på 3 veckor. Omöjligt att låta bli ju. Om min hals kunde prata hade den skrikit "MEN VAD HÅLLER DU PÅ MED!?!?" åt mig nu typ hehe. Är bara så SJUKT JÄVLA TRÖTT OCH SLUT. Vill sova bort... en massa tid. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0