TRÖTTHET

Tjenare igen! Resten av gårdagskvällen var också riktigt nice, spenderades hos Ida. Somnade dock alldeles för sent, igen.. Idag trodde jag att jag skulle svimma av trötthet hela dagen, har aldrig varit såhär slut förut. Engelskan var fan i en klass för sig. Skrev "C" fel väg, stavade "we" som "wi" och sen somnade jag. Lite sorgligt kanske. Haha. Slog dessutom i ansiktet i dörrkanten när jag skulle gå in genom dörren hemma, tårarna rann och näsan blödde. Fml.
Ikväll har jag varit på klassträff, som var mycket trevlig. Nu ska Celinda och jag sova, för imorgon far vi och några andra åmi-dansare till Stockholm för att kolla på balett! Grymt. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0