älskar er


Två bilder från gårdagens dansgala. Hade längtat så himla mycket efter den, och var taggad till tusen! Dock gick allting inte riktigt som planerat och det slutade med att jag i början kind of bröt ihop bakom scenen. Kände mig så fruktansvärt dålig. All stress, nervositet och press blev för mycket, så en liten fail i framträdandet fick allting att brista. Som sagt. Jag behöver jullov. Haha. Dock är kvällens räddare mina härliga dansvänner, vet inte vad jag skulle göra utan dem! Ni är så sjukt fina.
Resten av uppvisningen gick faktiskt rätt bra ändå sen. Jag var så lycklig. Stå på scen och få dansa, det kan vara det bästa som finns. Stressigt blev det dock, under andra halvan av programmet hade jag för det mesta endast en låt mellan framträdandena, så blev sjukt svårt att hinna byta om, men det funkade! Tack alla ni som kom och tittade, är inget utan er! Och alla fina ord, de kommer jag leva på så länge att det inte är sant, så TUSEN TACK!!

Kommentarer
Postat av: Ella

Du är så sjukt duktig!!!! :) du dansade som en prinsessa igår ♥



hihi, lägg upp bilderna på facebook :D

2011-12-16 @ 14:05:29
Postat av: emme

hörde att du va jätteduktig igår, en av dom bästa :D ska du dansa på julfesten åxå elr? DÅ kommer jag se dig :D xD

2011-12-16 @ 20:13:27
Postat av: Malin

Ella: DU är duktig Ella, du är ju liksom.. bäst! :D Helt enkelt, fick jag dansa som dig hade jag varit så lycklig! :') ♥ Och tack vännen, du är så jäkla fin, verkligen tack för att du var där och peppande under mitt lilla psykbryt och allt haha, hjälpte enormt!



Emme: Nämen ååååh, nej?! :D Fyfan vad kul att höra!! :D Aaaah! Och jo det ska jag!! :D Dock bara korta snuttar, men jaaa vad kul haha! :D

2011-12-16 @ 20:51:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0