Kunde vart bättre

Hallå! Usch, är totalt utsliten känns det som. Anyway, igår dansade jag som vanligt. Efter det for jag ut till Emelie och Fredric. Fan vad det satt fint att bara få komma ut dit, chilla ner, käka massa gott och kolla på film. Grät nästan lika mycket till Hachiko den här gången som förra, herregud vilken sorglig film.
Idag kom jag hem på eftermiddagen, skyndade till stan för att köpa tyg till dansen med Saine, och när jag kom hem så bara BOOOOM började jag må som ett as. Herregud, kan knappt röra på mig utan att hela kroppen skriker emot haha. Och så är jag lite trött på en del också, orkar inte med den jävla pressen angående vissa grejer.
Jag som hade tänkt ha riktigt jävla kul och glömma alla mina bekymmer ikväll.. Wellwell, kanske det blir så ändå med lite tur, vi ser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0