Gymnasiet påbörjat

Började lusse idag, alltså vilken awesome skola. Resten vet jag väl inte dock... Mitt schema får mig att vilja kasta mig från ett stup. Anyway, efter genomgångar av allt möjligt om skolan + en rundvandring (kan ju säga att det kommer ta typ två år innan jag hittar där, haha) fick vi sluta. Stack ner till stan med Saine, fikade och köpte lite häften och sånt. Nu har jag suttit och jagat böcker ett tag också. Senare ikväll ska jag till ÅMI för att få mina danstider! Usch vad lycklig jag blir, kan knappt vänta tills jag får dansa på dansskolan igen.

Kommentarer
Postat av: malin

hejhej sötnos , älskar din blogg , följ gärna min <3

2011-08-18 @ 17:34:37
URL: http://mmalleballe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0