Lusse

Så imorgon börjar man Lusse. Gymnasiet. Shit. Alltså, för ett år sen längtade jag till Lusse som en jävla dåre. Och jag vet ju att det kommer bli bra, det verkar vara en skitbra skola. Men fortfarande.. nej. Vad hände med sommaren? Den gick så fort att det inte finns ord för det. Och den blev allt annat än vad jag förväntat mig. Men det borde jag väl ha lärt mig vid det här laget, somrarna blir aldrig så. Men, om ett tag lär jag nog inse att detta var en riktigt bra sommar ändå, minnen för livet har jag definitivt fått.
Nu fick jag förresten höra att jag kanske blir i samma klass som Saine så nuuuu känns det lite tryggare!! :DD Men vet inte om det stämmer, det får vi se imorgon. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0