Ikväll lever jag livet

Alltså. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad är det med min hals?!??!?!?!?!
Om detta är en vanlig förkylning heter jag Göran Persson, detta är fan inte normalt!!
Okej ska lugna mig. Kanske det är. Men grejen är att jag har aldrig i mitt liv haft så äckligt ont i halsen som jag har haft varje natt och morgon i en vecka nu. Det är helt sjukt, känns som att halsen ska brännas upp rakt igenom. + Att den kliar HELA TIDEN. Åh.
Anyway. Igår hade vi genrep hela kvällen, gick väl okej. Och idag gäller det. Nu börjar uppvisningarna! Ska bli så jävla kul att det inte är sant! Så nu ska jag mota undan hostan och all den skiten och bara fokusera på dansen! Är dock rätt nervös redan, Mariehamnskalaset är trots allt en rätt stor grej har jag för mig.. Har i alla fall ett uppträdande klart nu, haha var och "gästdansade" på en av showerna. Efteråt gick jag runt på stan med Saine och nu sitter jag hos Janina och får håret lockat inför kvällens stora uppvisning! Är något stressad. Vi hörs sen hörni, ha en bra kväll och välkomna till scenen på Nygatan klockan 18.00 ikväll om ni vill! :)
Två av Janinas bilder från sista rock off kvällen, i brist på annat hehe

Kommentarer
Postat av: alicia

tjena, du ja har lite bilder från ikväll på dig(11.08) när du dansade.om du vill ha får du säga till :) puss

2011-08-11 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0