Träning, lusse och sneda fötter

Tjo! Igår dansade jag för första gången med ÅMI för den här terminen, och jag insåg något då. Jag har alltid tänkt att, visst, jag gillar att dansa. Men jag gillar inte att träna. Det är ju bra, men bara jobbigt ändå. Men nu har jag ändrat mig. Jag tycker om att träna! Haha! Det är asjobbigt, men efteråt... när jag gick hem, jag var lycklig på ett sätt jag inte varit på länge. Haha, låter ju som att jag är hög eller nåt. Kortfattat: Dansen var skitjobbig men ändå underbar igår!
Idag hade jag lite problem med att gå. Annars var dagen okej, gillar lusse mer och mer! Nu när jag tänker efter, jag gillar den skolan riktigt jäkla mycket faktiskt! Efter skolan var det dans igen. Tror min fot har nåt fel, den far alltid litelite snett när jag typ springer och så, och tänk då hur det är att landa sådär lite snett när man kommer flygande i värsta spagathoppet typ. PAAAAIIIIN. Aja, efteråt var jag till farmor och åt middag och ikväll har jag chillat med Saine! :) Jessus vilket inlägg det vart. Sorry about that. Nu ska jag kolla oth och sova, ha det!
snodde en av Francines bilder, från kulturnatten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0