Helt okej faktiskt

Tjena! Imorse när jag vaknade hade jag en stor lust att bara skjuta huvudet av mig direkt, men denna dag blir bara bättre och bättre nu faktiskt! Slapp frisbeegolf på gympan, då lektionen blev inställd, stack istället till stan med Saine och Fredric. Köpte godis och onyttigheter för 25 euro (tillsammans alltså) till kvällen, haha! Då blir det filmmys med de tidigare nämnda, ute i Hammarland. NICE. Lunch på hesse vart det också, känner hur fruktansvärt nyttig jag är. Nu sitter jag hemma och ska strax slänga mig i sängen och kolla sista avsnittet One Tree Hill, femte säsongen. Just ja, glömde kanske nämna att jag fick över 3 timmars hål idag? Haha, gillar mitt liv rätt mycket ibland.  :')


Kommentarer
Postat av: Edvunb

3 timmar hål och slippa gympan? vasatan har du för schema :S

2011-08-26 @ 16:09:07
Postat av: Ella

ord som: godis, nyttigheter och filmmys - döööödar mig. Fyfan va skönt!!!!!!!!!! :D



Njut av helgen riktigt mycket så orkar vi dansa extra bra nästa vecka :) haha

2011-08-26 @ 16:25:37
Postat av: Ella

onyttigheter förstås...... :)

2011-08-26 @ 17:31:29
Postat av: Malin

Edvin: Hade i normala fall haft bara en håltimme, men nu var det bara för att gympan blev inställd :)

Ella: Hahaha jamen samma här, inget man behöver mer på en fredagkväll alltså! :'D Vi i dansgruppen skulle ju kunna köra på en äkta sån kväll nån gång! :D OOOHYES, det ska jag! Imorgon kör vi igen!! :)

2011-08-28 @ 10:17:06
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0