Grattis!

För en och en halv månad sen fyllde en av mina närmaste vänner 16 år, nämligen Ida! Vi har känt varandra i 6 år och av de åren har vi varit riktigt nära i 4, och det är som att vi har vuxit upp tillsammans då, gått från de där två 12-åringarna som älskade surisar och att gunga i den där enorma eken i din trädgård, till att nu istället planera resor till andra sidan jorden tillsammans.
Jag har alldeles för många minnen med dig för att ens få ner det här, men jag har fan alltid kul med dig! Så nu, fast det är pinsamt sent måste jag bara skriva ett fett GRATTIS till dig, en av de skönaste personerna jag känner, den jag kan prata med om ALLT, världens finaste Ida Wiklöf!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0