Coast of North Devon x 3

Alltså, tanken på att jag inte har några lediga eftermiddag mer, förutom lördag och söndag då, är ganska deprimerande.. Går till 4 nästan hela tiden och annars har jag dans. Ååh. + 8 varje morgon, herregud, det kommer bli en tung månad. Men dansen är ju nice i alla fall.
För tillfället sitter jag hemma, helt slut. Dagen har varit helt okej ändå. Åkte till Strandnäs för att lämna tillbaks en stol (haha, från en dans på Mariehamnskalaset) på håltimmen, och promenerade hem, rätt skönt.
Nu ska jag strax iväg och dansa, sen hem för att käka middag snabbt, efter det antagligen tillbaks till dansskolan. Som sagt, puh. Men det är väl lite detta som håller en vid liv ändå hehe, så ska inte klaga. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0