22:24

Hejhej! Är fruktansvärt trött, men ska få ihop ett inlägg innan jag dör här. Igår blev genast mycket bättre i och med dansen på kvällen, kan ju säga att en av de nya danserna är det bästa jag sett. Älskar den!
Idag hade jag full dag. Börjar komma i nån slags skoltrans. De cplånga dagarna känns inte speciellt mycket längre, man är bara helt borta. Haha. Fick dessutom ett mess av min stackars sjukskrivna danslärare mitt i allt, så måste rusa iväg till dansskolan och hålla en lektion som började 20 minuter efter att skolan slutat. Dock var det bara kul, är så himla roligt att va lärare åt småttingarna, som kommer springande och kramar och klänger på en efter lektionen, haha! Ska va det lite nästa vecka också, så lite kosing lär det bli i alla fall!
Ikväll var jag och kollade Bridesmaids med Ida och Pernilla, sjuukt rolig var den!
Nej nu, ska jag avsluta detta inlägg, ha det så bra hörni!
Lite gamla dansbilder, i brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0