when people aren't who you thought they were

Tjoo! Prima dag skulle jag säga! Vädret fortsätter vara helt underbart, skolan gick smärtfritt och nu har jag, och förhoppningsvis alla andra, en jävligt lovande helg att se fram emot. :) Efter skolan chillade jag med två trevliga vänner vid namn Saine och André. Garvade mest, och så kikade jag och Saine lite på the Royal Wedding också hehe. Sen stack vi ner till stan, jag och Saine skulle nämligen öva lite inför den här modevisningen som är imorgon! Hjälp. Men det blir nog bra, kul kommer vi i alla fall att ha! Sen är det ju valborg då också, fina grejer! Förresten, en så sjukt ful grej som hände idag. Jag och Saine var påväg hem från stan, och så började vi fundera, "hur fan såg det ut när vi stod där på scenen och shakade egentligen?", så vi ställde oss framför ett fönster och försökte spegla oss samtidigt som vi dansade för fullt. Tills vi såg kontorsmannen som satt vid sitt skrivbord precis där innanför..... Haha, vad jag skrattade.
Men nu ska jag pallra mig ut, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahhaah, lite otur där me shakade + fönstret xD



Lycka till imorron, ja kan ju också säga att de såg bra ut när ni var där upp :)

2011-04-29 @ 21:53:37
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHHAHAHAH jo lite smått! :'D

Åh tack Sara och DETSAMMA, det såg jättebra ut när ni gick/stod/dansade där med :)

2011-04-29 @ 23:52:53
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

asså visst va det ni som gick typ utanför lusse på gång/cykelbanan igår typ vid 4 tiden?? :O jag o kim körde där me motorcykeln o jag skulle precis vinka men sen vågade jag inte xD

2011-04-30 @ 11:00:59
Postat av: Malin

hahaha japp det var nog vi det! :D Hahahahahah, naw! Såg inte alls er faktiskt :O

2011-04-30 @ 14:17:50
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahaha, snyggt jobbat! Åh vad jag önskar att det hade varit jag som satt där innanför! Åh vad jag hade skrattat! :D

2011-04-30 @ 18:36:37
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: emme

haha what?? xD fast okej, vi körde typ åt andra hållet på grusbanan så d kanske inte e så konstigt.. :P xD

2011-05-02 @ 21:22:09
Postat av: Malin

Hanna: Hahahhaa, snarare väldigt, väldigt FULT! :'D Hahahahah, förstår dig, samma här!

Emme: hahaha, ahaaa I see, hehe eller så är jag blind bara! :D

2011-05-03 @ 14:54:45
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0