Trevlig kväll/Sendrag

Hallåhallå! Har haft en supertrevlig kväll med roliga vänner. Har spelat kubb, käkat massa gott och skrattat sjukt mycket! När jag kom hem insåg jag att jag glömt min väska i engelska parken, vart bara att bege sig ut på nattlig promenad i skogen då, tryggt!
Nu är jag trött som ett as, heeelt sjukt. Haha, inte så konstigt när jag vaknade massor inatt, bl.a av att jag låg och sträckte fotvristen eller nåt så förbannat jävla hårt i sömnen att jag fick sendrag benet av det, vilket gjorde så ont att jag bara rullade runt i sängen och kved av smärtan typ, stört.
Så nu ska jag väl börja sova snart (när jag slitit mig från Facebook....) så jag orkar upp imorgon! Vi hörs, puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kevin

Ännu en gång... AAAJ! Och visst är det mysigt när det händer när man sover! :D

2011-04-30 @ 00:31:07
URL: http://kevoo.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahah, MHMMMM!! Jamen eller hur, att vakna upp och INTE FATTA ETT SKIT utan bara känna den där sinnessjuka smärtan haha! :'D

2011-04-30 @ 14:05:28
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0