Dreaming out loud

Heeej! Så trög skoldag att jag var galet nära att skippa de 3 sista timmarna, MEEEEEN jag lyckades stå ut i den där mögliga skolfan. Inte för att jag ens var i den byggnaden för det mesta då, men ändå.
Efter skolan stack jag ner till stan och hämtade ut mitt nya pass. Haha, tvivlar starkt på att jag nångång i mitt liv kommer vara nöjd med ett passfoto, fyhelvete.  Sen tänkte jag vara lite nyttig och köpa pastasallad till middag, MEEEEN såklart for en sådär äckligt billig pirkka-chokladplatta med också. När i mitt liv ska jag bli nyttig, när?
Aja, nu ska jag typ........ herregud ja, jag ska CHILLA! Vad underbart.
Dans hela kvällen sen, peppar. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0