HELGEN

Heeej! Sorry för att jag inte har skrivit sen i torsdags, har som sagt varit i Stockholm och haft fullt upp med att umgås med mina vänner, som förövrigt är dom bästa på jorden. :)
Anyway, i fredags for vi då över till Sverige med klassen (minus några, vilket ju var jäkligt tråkigt). Väl i Stockholm checkade vi in på hotellet och sen stack vi ut och käkade, fyfan vad gott det var! Var helt förlamad av hunger före, haha, stört. Sen for vi på teatern/komikershowen Riktiga Män, med bl.a Rheborg och Ulvesson, skrattade så jäkla mycket. Till sist blev det lite chillande på hotellet, och nästa dag lite shopping (fast hittade ytterst få grejer) innan det var dags att fara hem till holmen igen. Tack 9C för en jäkligt kul resa i alla fall. :')
Lördagskvällen spenderades med Ida, vi dog av stress (herregud, låg på golvet och bara skrek), käkade, var ut och fotade, fixade med massa bilder, for en sväng till Micke och sen låg vi bara och pratade. Är så glad att jag har dig vännen. :')
Idag var jag med Ida och även med min underbaraste Saine, jäkligt trevligt! Så min helg har varit sjukt bra, hoppas er också har det!
Nu måste jag dra, men vi hörs! :)
Och jo, tog massa bilder men flera är uppladdade på fejjan, så orkar inte ladda upp massa här med, men här är några i allafall!
Turisten på båten
Gruppbiiild, NAW. (Osminkat och sådär helfräscht på vägen hem)
Gruppbild nummer 2, alltså denna, tycker jag ändå att beskriver vår klass bättre, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0