Walk

Tjeena! Sorry, det vart ingen bildbomb. Var ute och gick i över en timme istället, fyfan vad skönt det var. Att bara gå. Var och tog ut pengar, gick vidare till gravgården, ner till hamnen... Bara gå omkring, lyssna på musik, rensa skallen, sånt har man inte tid med ofta. Dessutom var det helt obeskrivligt vackert, med solnedgång och spegelblankt vatten. :') Och så hade jag underbaraste låten i iPoden, Wind of change med Scorpions. Okej, den är väl inte min absoluta favoritlåt, alla kategorier, men den är så förbannat härlig att lyssna på.
Efter promenaden har jag packat lite. Imorgon är det kort skoldag, 8-12 ungefär, sen sticker jag som sagt till Sverige med klassen och kommer hem på lördagkväll. Så hinner antagligen inte skriva nåt mer, men ni får ha en så bra helg nu hörni! :) Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, fin blogg du har! Jag gillar dina bilder.

Kram

2011-04-16 @ 16:22:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0