Look into my eyes

Tjena! Finns inte mycket som är värt att säga om dagen. Hade hälsokontroll, kan glatt meddela att jag är och antagligen kommer förbli så lång som 1.65!.......
Efter skolan skyndade jag ner till stan, och gjorde på vägen dit en stor upptäckt. Det var för varmt att ha vinterjacka!! Vilken lycka. Och min vinterjacka är inte ens tjock. Väl nere på stan tog jag passfoton (får nytt pass innan England, wohooo, såg ut som ett as på det gamla) och sen stressade jag vidare till Saine en snabbis. :)
Nu har jag nyss käkat middag och som vanligt är det dans som gäller strax. Försöker finna motivationen i att träna arslet av sig i tre timmar... Finner den inte riktigt. Försöker även finna motivation i denna blogg, vilket inte heller går så lysande. Tror det beror på headern som jag har haft sen människan var apa, eller nåt. Ska i alla fall ta med kameran till dansen ikväll och försöka förverkliga en ny header-idé som jag har haft på hjärnan ett tag. Får se hur det går. :) Anyway, ha en bra kväll hörni!

Kommentarer
Postat av: EdviN

Dock är det väl bättre än 164 iaf HOHO

2011-04-06 @ 18:42:29
Postat av: Eva-Mari

Var redigerar du dina bilder? Den där är ju jätte fiin! :'))

2011-04-06 @ 19:56:19
URL: http://evamarii.blogg.se/
Postat av: André

HAHAHAHA edviN^ haahahaahahahah xD

2011-04-06 @ 20:00:34
Postat av: E R I C A

Helt galet snygg bild! :)

2011-04-08 @ 15:13:01
Postat av: Malin

TACK så sjukt mycket hördu! :D

2011-04-09 @ 17:15:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0