kaffebönor

kaffebönor. det heliga i livet helt enkelt. gott, ni vet den där känslan när man ska maler kaffebönor på morgonen när solen precis har gått upp. DET mina vänner, är livet. Aromen från bönorna är det bästa som finns. och den ljuva känslan när man ÄNTLIGEN har bryggt det underbara kaffet och det renar halsen så härligt. MUMS :)
heheh.. hej ;D fråga mej inte vad som har hänt med mig ikväll.. The words just came to me kan man säga ;)
/ Hanna Brandt
En bild på det heligaste i livet passade ju bra in här tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHA, du är allt bra härlig, rytkä ;D

2011-04-24 @ 00:31:31
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: jyrkkä

hehehe, jag vet! Borde bli en poet av något slag ;]

2011-04-24 @ 13:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0