SNACK

 
Igår på dansen, knockan är bland det risigaste jag sett. Haha.

Men att, hej. Dansen igår gick faktiskt bra skulle jag nästan säga! Härligt med såna träningar! Dessutom körde vi hårdare än vanligt, vilket också gillas. Och gud vad jag älskar en av de nya danserna, aah. :)
Och så hade jag sammanlagt 4 stretchpass igår, SKA inte ge upp detta!!

Idag var det då en dag som gick i matens tecken. Var mätt som en åsna (?) redan efter lunchen. Så hkn gick ju sådär. Men även det var sjuukt gott. Hoho.
Annars var skoldagen inget speciellt, bara sjukt jobbig.
Nu sitter jag hemma, på dåligt humör igen. Fan, den här veckan känns jobbig. Somsagt, vill bara fraaaamåt i tiden, hihi.
Snart är det iallafall dans som gäller och det är precis vad jag behöver nu. Det skulle bara våga gå åt helvete, för då jävlar... Haha.
Nu måste jag göra läxor och fixa på digibildsprojektet, great..
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0