TRÖTT

Hejsan på er! Eh, okej nu lät jag som er gammelmormor typ. Haha, eller nä, vet inte vad jag snackar om. Är nog för att jag är så trött. Skoldagen var en stor bidragande del till min trötthet. Som ni kanske vet hatar jag måndagar. SÅ jobbiga. Inte blev det bättre av att fysikläraren kommer och säger under lektionen att hon vill prata med mej lite. Har nog aldrig fått sån panik. Trodde det skulle komma nåt i stil med "Alltså Malin, du VAR ju bra... men nu suger du ju, jag måste nog kasta ut dej ur den här skolan..." haha nä men. Men det hon ville säga var att om jag ska behålla mitt betyg (som jag actually är riktigt nöjd med) måste jag sluta prata och fnissa på lektionerna. Blir så arg på mej själv, jag säger alltid åt mej att nu ska jag hålla käften, varför gör jag då inte det bara?!
Jaja, efter skolan var jag till Ida, vi snackade gamla minnen. Ojoj, finns nog inget underbarare, fan vad roligt det är! Dog av skratt. Och vi måste ju skaffa fler minnen nu hördu!♥
Sen var det dans som gällde, gick bara helt okej men var ashärligt ändå. Åh, älskar vår nya dans mer och mer.
Resten av kvällen har gått åt till plugg. Suck. Är lite orolig för fysikprovet imorn. Känns som att hela betyget hänger på det. Men det ska nog gå bra!
Nu ska jag bara kasta mej i soffan med MAAT, sen oc och till sist SOVA.♥


Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknar dig,.. :( <3

2010-09-28 @ 07:11:33
URL: http://karlssonssofiia.blogg.se/
Postat av: Malin

aw! :) <3 detsamma :(

2010-09-28 @ 20:11:32
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0