Sverige imorgon :)

* Gjort klart ett jävla projekt om nazism
* Promenerat
* Badat bastu
Är i princip vad jag har gjort idag.
Och
* Åka till mormor&morfar
* Duschaaaaa
* Vara med Saine
Är i princip vad jag tänker göra idag. :) Celinda skulle ha kommit till mej ikväll, men hon blev sjuk igen, den stackaren! :( Hoppas hon blir frisk till imorn!
För imorgon mina vänner, då far vi till Stockholm och Balettakademien! Ska bli sjukt underbart! Är så pepp. :)
Och idag slog tanken mej, enda anledningen att man far är kanske inte att bara kolla på dansarna och få inspiration, utan far nog också lite för att se om det här är nåt jag vill göra i framtiden. Är lite orolig att jag kommer älska det faktiskt. För min hjärna säger att efter lusse borde man skaffa sig en ordentlig utbildning, inte hålla på och dansa. Men samtidigt är det ju min dröm, att vara på ett ställe som Balettakademien. Men nu är det ju inte sagt att jag ens skulle komma in där, haha, men kan ju alltid drömma. Men somsagt, vi får väl se vad jag tycker imorn sen. :)
Nu ska jag packa ihop mina grejjor och lämna stugan!
Förövrigt njuter jag somfan av att inte ha söndagsångest! Sjukt skönt att missa skoldagen imorn, hihi. Men att, vi hörs nångång, antingen ikväll, eller imorgon eller nåt. Ha det så bra så länge iallafall!
Här en fin video jag hittade på YT, lite random bara. Älskar den! :)

Kommentarer
Postat av: Francine

ååh! gud vilken fin video!:)

Är pepp inför imorgon!! :D

2010-09-12 @ 16:15:25
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi visst är den :D Jaaa, jag med! Det blir bäst! :D

2010-09-12 @ 18:04:41
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Sara

gud vad avis jag är på dej o ella just nu (ja vet bara ni 2 som ska fara :P ) Men ni får ha de så bra på akdeminen :P o sen måste du beräta alla detaljer om det :D Gud vad kul! :)

2010-09-13 @ 14:36:47
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, ts, kanske är det din tur nån annan gång! :D Tacktack, det hade vi och joodå det kan jag göra :D

2010-09-14 @ 17:06:54
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0