Söndag 19/9

Igårkväll var jag först med bara Saine och Johan, vi hade kul men allt var lite stört haha. Senare kom det dock lite mer folk till Saine, vilket var trevligt! :)
Idag är det söndag. Helvete. Dessutom ser veckan som kommer ganska död ut. Orkar inte. Är så jävla otålig, kan inte leva i nuet, så att säga (som Rasse skulle sagt haha), vill bara några veckor fram nu. Typ till nästnästa helg och höstlovet, då snackar vi roliga grejer!
Men får väl göra det bästa av idag och veckan. Längtar efter dansen. (': DEN får göra min vecka säger vi.
Annars tar jag väl bara och chillar idag. Skönt det.


Hehe, känns som jag har laddat upp den här rätt många gånger... Men skitsamma. Den är från en av dom roligaste dansuppvisningarna ever iallafall. :)  (längtartilldecember)

Kommentarer
Postat av: fanny ♥

fin blogg. <3

2010-09-20 @ 18:52:27
URL: http://fannysunesson.blogg.se/
Postat av: Malin

Taack så mycket, detsamma! :D

2010-09-20 @ 20:02:41
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0