Says everybody's changing

And I don't know why


 
 

Hej! Fan vilken långsam asdag. Haha, och allt är engelskans fel! Har inget emot ämnet, men en del andra grejer stör man sig ju någge vettlöst på... Gillar dock att min klass ofta blir så jävla rolig just på engelskan, haha.
Annars har nog inget hänt, haha eller jo, FAN TA den som snodde en godispåse ur min jackficka idag!!
Haha, ajaj, du lär inte få det nådigt....
Hkn var okej. Paella var inget för mej, men efterrätten däremot♥.
Nu sitter jag bara och chillar, snart dans. Under fucking bart. Fick ett rejält lyckorus idag när jag tänkte på dansuppvisningen i december. Hundra år dit, men kan inte låta bli att längta ihjäl mej! Det är så sjukt jävla kul! Och jag kommer va nervös som ett as före, för det är inte lindrigt i en dans alltså, men nervositeten kommer gå över till vääääärldens energikick på scenen sen och det är härligt och jag längtaaaaar! :D :D :D :D
Haha, förlåt. Back to normality. Eller vad fan man nu säger. Ikväll skulle jag kanske se på film med några, annars får vi se. :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0