Plugg.

 

Hej. GOSH, ska alla prov i nian vara såhär så kommer jag sluta som en mentalskadad liten hög som sitter i ett hörn och mumlar för mej själv med stirrande blick när skolan är över...Haha! Men seriöst, det är jobbigt. Men fysiken idag gick nog bra ändå, PUH! Men var helt slut i skallen efteråt, satt och skrev tills läraren otoåligt började nämna att vi nog fick ta och börja lämna upp nu... STRESS.
Denna kväll kommer också spenderas åt plugg. Säg en kväll närmaste månaden som INTE kommer göra det... Hehe, nä så illa ska det nog fan inte bli. :)
Annars var dagen helt okej. Efter skolan stack jag och Saine till Janina, käkade daimcheescake♥ Hääärligt!
Sen hem till Saine, käka middag, skratta massor, kolla på GG säsong 3 och försöka plugga historia. Gick inget vidare. Men trevligt hade vi iallafall.

Nu har jag nyss kommit hem, direkt när jag kom innanför dörren tog jag kameran och ficklampan och började fixa och trixa som en galning. Kände verkligen peppen, hade massor av idéer och så. Det är verkligen underbart att fota måste jag säga. :) NU kanske jag äntligen kan komma igång med digibilden på riktigt!

Nu återstår somsagt historiaplugg. Men det lär inte bli så mycket som jag tänker att jag ska göra, brukar aldrig bli det... Men men, kan ju försöka iallafall.
Och jo att, kommer nog inte hinna så mycket med bloggen närmaste tiden. Eller visst blir det inlägg typ varje dag, men inte så många och roliga tror jag. Känns som att dans, kompisar, prov och digibildsfixande tar upp all tid. Men snart blir det nog lite lediga stunder igen. :)
Men att, vi hörs!


Hehe, i brist på nya bilder: Hittade en gammal header som aldrig blev en header... Nåt failade brutalt. Men, nu fick ni se den här iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0