Onsdag, sportdag

Lite random mobilbilder från idag:









HEJ! Galet bra uppdatering idag jaoooo. Men har haft fullt upp. Skoldagen har då spenderats i Kastelholm, eller nånstans där iallafall. Med golf, en jävla massa golf. Och mina onda aningar besannades: Jag... Var inte bra. Alls. T.ex stod jag och svingade mot en boll en gång, men mitt i svingen ser jag att jag inte träffar. När jag tittar ner igen är dock bollen borta. Fattar inget. Sköt jag värsta dunderslaget? Frågar förvirrat om nån såg vad som hände. Då påpekar Saine var bollen är. Två cm bakom mina fötter är den! Fattar inte hur jag lyckas, hahah!
Näe, tyckte inte golf var så värst kul jag inte. Menmen.
Efter skolan kom Saine, Viktor, Jacke och Ma hem till mej. Vi satt och spelade Rappakalja och bara snackade. Det var himla trevligt, jävlar var jag garvade. Gillar att killarna så himla gärna ville diska och plocka fram mat och grejer åt oss, hoho lyx eller! 
Vid 5 for jag på dans, och där har jag varit sen dess typ. Danced my feet off. Hoho var slut jag är!! Det var grymt hårt, min mage kommer vara död imorn. Men gillar vår andra nya dans, heh, STRESS är ett bra ord att beskriva den med! Iallafall än så länge.
Nu ska jag nog stretcha lite mer, och sen blir det älskade OC!
Ha det bäst gullen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0