me x 3

  

Hej. Fyinåthelvete vilken jobbig dag! Usch, hatar måndagar. Men, tröstar mej med att dom faktiskt ändå är litelite bättre än dom var i åttan. Fattar inte hur jag överlevde då alltså.
I maten fick jag iallafall ett enormt asgarv åt Saines missförstånd, haha fyfan vad fult!
Nu sitter jag och käkar somfan så jag ska överleva utan middag till 7. Strax är det dans som gäller, JAAAAA. Typ det enda jag har längtat efter de senaste dagarna. Så dä ä jo naaajjjs.
Nu ska jag ta tag i lite läxor, huääääh. 
Hörs! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

va heter programmet du redigerar dina bilder på? :D

2010-09-13 @ 19:55:06
Postat av: Malin

Det är bara vanliga photoshop :D

2010-09-14 @ 17:04:47
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0