kvällsuppdatering

Jag har dansat, duschat, ätit och pluggat som ett cp sen jag skrev senast. Eller ja, iallafall läst igenom allt en gång. PUH! Och all info om andra världskriget, diktatorerna, ekonomiska krisen osv, SKULLE BARA VÅGA LÄMNA MIN HJÄRNA NU!! Haha.
Imorn är det fredag vilket känns helt fantastiskt underbart superhärligt! Haha, jo det gillas. Saine och jag taggar redan! Helgen blir nog jäkligt nice.
Men nu ska jag läsa det sista i historian, sen kasta mej i soffan med... MAT. :)
Hörs imorgon!

Update: FAAAAAAN HAR DIGIBILD IMORN
= Rickard kommer vilja döda mej när han ser bilderna jag har försökt ta, nu ska jag be lite för att han kanske gillar dom.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0