Eh

Heeej. Satt och läste gamla blogginlägg nyss. Satt först och asgarvade för mej själv, speciellt åt förra hösten och våren, det var verkligen så jävla... slirigt ibland. Fult allting var, haha.
Men sen slocknade mitt léende sakta, och övergick till nån slags plågad grimas. För satan i gatan vad pinsamt dålig min blogg var förut! Eller okej, är väl ingen mästerbloggare nu heller, men då.... Alltså, finner inga ord. Wtf.

Jajja. Idag gick rätt bra. Satt och dog av skratt och brist på uppfattning på geografin. Helt sjukt.
Efter skolan kom Saine till mej. Vi hade ett litet stretchpass. Nej, kan fortfarande inte släppa Balettakademien... Hehe. Det var skönt som tusan iallafall, förutom vissa grejer som bara gör så asigt ont!!
Och fint hur vi stod hängande över soffan, skrikande och pustande och försökte bända upp mitt ben mer och mer, HOOOOHO! Haha, ajaj.
Sen såg vi iallafall på Aladdin♥ Bästa disneyfilmen ever! Annars har vi mest chillat, käkat middag och så. Resten av kvällen tänker jag inte göra nåt typ, heh. Var på gott humör största delen av dagen, nu känner jag mej mest.. trött på det mesta och bläig. Fult ord, men jaja.
Men så det var det jag hade att meddela! :) Pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0