24:e september 2010




Goddagens. Äntligen börjar vi närma oss ett slut på denna fanskapsvecka. Skööönt.
Igårkväll kollade jag och Saine på Sommaren med Göran, den var ju sjuk. Alltså exakt vår humor. Fan vad vi skrattade!
Idag har jag suttit på lektion efter lektion och önskat mej bort. Som vanligt, med andra ord. Fick sluta ett igen, så underbart härligt! Men nu MÅSTE jag ta mej i kragen, kan inte hålla på och slöa så här med digibilden. Måste fota och måste göra det bra! Och vet ni? Det går åt helvete!
Jajja, för tillfället sitter jag och lyssnar på när min bror och hans polare bakar... Haha, rätt underhållande: "Och i med sockret... DET JÄVLA SOCKRET FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Hahaha!
Men nu måste jag pallra mej iväg till affären, jag och Saine ska laga middag ikväll, hoho. :) Tror hon sover här sen med.
Men hörni att, vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: edvin

så, ni har insett vilken plats ni har i samhället. alltså i köket:D

2010-09-24 @ 14:31:29
Postat av: Malin

TIG, du har ingen talan.

2010-09-24 @ 15:06:23
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0