Woho!




Hej! Äntligen är skolan över för idag. Har svårt för måndagar, som ni säkert märkt, väldigt svårt... Och nu återstår dessutom massa plugg hemma. Alltså, om det står i lagen att skolan bara får ha x antal skoltimmar, varför ger de då oss läxor, då överskrider ju tiden man ska plugga på? Haha, ska bli statsminister när jag blir stor.
Nä, men läxor är alltså vad jag har framför mej nu + att packa klart. Imorgon far jag. Jag kan inte fatta det. Detta har jag väntat på i fyra månader och nu är det två dagar kvar. New York har varit min dröm så otroligt länge, men jag kan faktiskt inte få in i skallen att den staden finns på riktigt och att jag står där om ett antal timmar! Jag är så grymt glaaad att jag ska dit iallafall! Och det ska bli intressant att se om det slår London och Rom ur min synvinkel. Men känner att de kommer bli grymt hur som helst. Aaaaah, PEPP!! Ska bli skönt som fan att bara komma bort från den här världsdelen ett tag, haha.
Jajja, imorgon blir det alltså skola på dagen och på eftermiddagen far jag till Sverige, sen vidare till USA. :))

Men nu ska jag sluta sitta och skriva massa tjaffs. Vi hörs sen! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: jyrkkääää

du ska ha det så bra nu i THE BIG APPLE! :D <3

2010-10-11 @ 15:15:09
Postat av: Sara

fy tusan vad najs, hoppas du får det bra där! :D

2010-10-11 @ 15:35:14
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: sofia

blir ju avis.. men du får ha det BÄST där!

:D <3

2010-10-11 @ 16:14:26
URL: http://sofiaow.blogg.se/
Postat av: Malin

jyrkkääääääääää: Wihooo, TACK HANNA! :D Ha det så bra här och i sverige du med! :D <3

Sara: Hihi :D Tack!! Hoppas du också får ett bra höstlov! :D

Sofia: tss, nästa gång är det din tur kanske! :) TACK så mycket! :D <3

2010-10-11 @ 16:30:41
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0