New York bilder, part two!

Så, här kommer del nummer två med bilder från coolaste stan i världen! Jag drömmer om det hela tiden, längtar tillbaka varje dag, nä fyfan vad man blir fast i New York alltså.




Haha, dessa hetingar stod i vårt gatuhörn, jag skrattade lite. 
 
I vårt rum..


.. som hade denna utsikt på kvällen :)


Haha, denna tjur är tydligen jättekänd? Har nog missat nåt..


Krigsflotta, eller nåt liknande.


Nu kommer lite båtbilder, åkte ju runt södra Manhattan. :)








Lady Liberty! Var faktiskt riktigt häftigt att se den berömda Frihetsgudinnan i verkligheten!


På denna bild ser man bättre hur stor hon var, om man jämför med minimänniskorna som man kan se stå nedanför.



 
Ghost town, utanför Brooklyn, här bodde inte en enda jäkel. Ganska läskigt. Hörde nån lång förklaring om varför men detta är ju ett bildinlägg och inget faktainlägg. Men kort sagt, staten New York visste helt enkelt inte vad den skulle göra med den här ön.




FN:s högkvarter och Chrysler Building (spetsig) i bakgrunden, den var fan en av de finaste byggnaderna! Och så älskar jag namnet, låter så härligt. Chrysler, chrysler building, chrysler... Haha, vet inte varför.


Brooklyn Bridge!


Manhattan Bridge


Tillbaks på land igen. Bland alla skyskrapor, helt jävla galet hur höga dom var! Bilderna kan inte ens få fram det ordentligt.



Nu kommer lite bilder från när vi var uppe i Top of the Rock, NY:s näst högsta har jag bestämt för mej.


AMAZING utsikt!




Aah, svindel! SJUKT att dom där "små" byggnaderna där nere liksom också är skithöga! Pappas bild.




Norrut: Central Park (så jävla vackert, så jävla STORT!!) , Upper East Side, West Side, Harlem



Ner på marken igen, och in till Central Park:













Jag på broadwaymusikalen Phantom of the Opera, som förövrigt var grym! Lyssnar faktiskt på inledningen på Youtube nu, och JA JÄVLAR. På riktigt, fyfan vad det är häftigt!! Haha, ni tycker antagligen jag är helkonstig nu, men kan bara inte dölja det, jag dööör!!


Här är bilden på musikalen, utanför huset där den var.


Grand Central Station, tydligen rätt känd den med.


GCS och Chrysler Building!








Mamma och jag (:


.. och pappa och jag :) likheter? Hehe :)



HOHO, ni anar inte hur länge detta tog! Men nu är jag klar iallafall. :) Jajja, hoppas bilderna faller er i smaken! Hehe. :) Blir superglad om ni lämnar en liten kommentar! :)

Kommentarer
Postat av: André

superhäftiga bilder! faktiskt :)

2010-10-26 @ 19:26:14
Postat av: emme

guuud va fina bilder!! :O asså seriöst! dom e skitsnygga :O :D ååh! new york! jag vill åxå fara dit :( ni får fanimej ta me oss dit nästa gång! ;D

2010-10-26 @ 19:37:48
Postat av: Malin

André: Tack så otroligt mycket, vad glad jag blir! :D

Emme: Åh taaaaack Emme! :D Shit, blir så glad :D Hihi, ja nästa gång far vi fanimej dit tillsammans! När jag tänker närmare på det... det hade ju faktiskt varit helt GREAT!! :D

2010-10-26 @ 19:46:33
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: astrid

guud vad läskigt, känner igen det mesta från när jag var där nu när jag såg dina bilder, & jag minns att strawberry fields var jättefint haha :) men skitfina bilder! :D

2010-10-26 @ 20:35:47
Postat av: Malin

Haha, neej vad fränt! :D Mm det var det verkligen! :') TACK så himla mycket! :))

2010-10-26 @ 20:41:08
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: André

Superhäftiga bilder! Faktiskt fina :)))

2010-10-26 @ 21:23:36
Postat av: André

oj uups (A)

2010-10-26 @ 21:24:42
Postat av: Linnea :)

Oj, det verkar verkligen ha varit super! :)

2010-10-26 @ 21:46:58
URL: http://liksomlillih.blogg.se/
Postat av: jyrkkääää

åhh.... jag tror jag åker dit imorgon .:)

skit fina! :D <3

2010-10-27 @ 06:27:30
Postat av: Hanna

Oooh vad mycket fina bilder!! Vi har nästan exakt bilden på Brooklyn Bridge (lite annan vinkling bara) som tapet på ena väggen i matsalen :D

2010-10-27 @ 12:29:43
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

André: Hahaha, tack igen! ;D

Linnea: Hihi jo det var det nog det! :D

Jyrkkääää: Haha, jag kommer med! :D Åh TACK så mycket! :D <3

Hanna: TACK HANNA!! :D Vad glaad jag blir :D Weey, är det så? Nice hördu! :D

2010-10-27 @ 13:24:05
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: sofia

man blir sjukt glad av domdär bilderna, vill också dit juu! :DD

<3

2010-10-27 @ 13:38:56
URL: http://sofiaow.blogg.se/
Postat av: Sara

Fint Malin! Riktigt fint! :)

2010-10-27 @ 14:15:05
Postat av: Sara

Gudars vad najs! :D

2010-10-27 @ 15:49:03
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: sean

jättefina bilder! :)

2010-10-27 @ 18:58:23
URL: http://jeunneseean.blogg.se/
Postat av: Jacob

Förbannat fina bilder!! Har bestämt mig för att jag ska dit så snabbt det bara går!! :D

Så jävla coolt ställe :D

2010-10-27 @ 20:55:09
Postat av: Malin

Sofia: Aaaw, tycker du det? :D Gud vad kul, TACK! :)

Sara: TACK Sara! :) Hoppas du har/hade det bäst i Spanien! :D

Sara: Hihi tack så otroligt mycket! :D

Sean: Taack så mycket, blir så glad :D

Jacob: Woho TACK!! :D Haha det tycker jag jag låter bra! Mmhm, det är det verkligen :D

2010-10-28 @ 13:49:16
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0