Well, this is the world that we live in, one minute you're the hero, the next you're the villain

Hejsan! Är ett vrak. Sov 4 timmar inatt. Hade verkligen skitsvårt att somna, men gjorde det sen vid 3 nån gång iallafall. Kanske fortfarande har amerikansk tid i skallen. Så idag är jag totally dead, och ikväll har jag 3 timmars dans efter två veckors uppehåll. Jag är ärligt lite orolig... Haha, ne. Ska nog klara av det. :) Lyckan över att få dansa igen väger upp mot tröttheten.
Annars har dagen varit helt okej, men rätt jobbig ändå. Tycker Saine ska krya på sig! ♥
Engelskaprovet gick rätt fint! Förutom att jag fick blackout och översatte "rummet måste bokas" till "rummet måste utmanas" på engelska, haha vad fult. Skrattade mej även igenom halva engelskalektionen sen, vad min och Idas översättning var bra ibland alltså!
Nu sitter jag och chillar, behöver verkligen det och kan inte göra annat känns det som. Har haft huvudvärk som kommer och går i ett dygn. Ska kanske sova lite.. Fast nä, då kan jag inte sova ikväll igen.
Jaja, förövrigt känns det som att jag i nån slags död-period. Inget, absolut inget verkar hända just nu, allt är tråkigt, det är mörkt och kallt, jag är tusen mil ifrån ställen där jag vill vara och mitt humör är inget vidare. Höstdepp? Men tror det går över snart, brukar göra det. Alla har vi såna perioder I guess. Ska ta mej i kragen och börja se mysigheten i hösten istället! Eh..
Wellwell, ikväll ska jag vara lycklig. :')

Pusss på er!


Kommentarer
Postat av: erica

översöt. :)

2010-10-21 @ 08:50:34
URL: http://ericaliten.webblogg.se/
Postat av: Malin

Haha, aaw nej men TACK! :)

2010-10-21 @ 13:26:11
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0