some new stuff ↓



Men dö. Har jag känt idag. Är ju alltid så när man kommit hem från en resa. Plötsligt känns hemma rätt... mesigt.
Haha. Men har väl plågat mej igenom dagen iallafall. Var underbart att träffa mina finisar till vänner igen! Vad jag har saknat er! Och underbart att ta igen allt garv. Ett exempel är en rast då Saine och jag verkligen fick nåt fel, vi ålade runt på golvet, lekte djur, skrek på skånska, rusade runt och snubblade och hade oss, haha. Behövde lite omogenhet. :)
Efter skolan gick Saine och jag till mej och gjorde det vi är bäst på: ÅT. Hehe, nä men, vi bakade också. HAHA. Sen såg vi på Barnen i Bullerbyn, nope vi är inte friska på ett ställe.
Nu måste jag stenplugga engelska hela kvällen...... Men är ju ett rätt chill ämne så. Men fysatan ändå.
ALLT JAG VILL HA ÄR NEW YORK!! Jag saknar det.
Kanske smiter undan engelskan nån timme och bildbombar. Jessus amalia (FULAST uttryck) vad jag har bilder jag vill visa! Men får se. Nu ska jag iallafall käka middag.
Just det, pratade med Emelie och Fredric idag, slutade med att jag skrek av lycka och rusade runt i huset. Men tar det sen, när saker och ting är mera bestämt. (förlåt, hatar också när folk skriver A utan att säga B)

Ha det bäst nu hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0