Egyptenbilder

Hej! Jag har skrivit klart min bokrecension+nån finska uppsats, OCH laddat ner en miljard låtar, OCH packat lite mer OCH varit ute och cyklat OCH duschat. Haha, puuh. Sen kanske jag bakar nåt, aah vad sötsugen jag äär.
Har faktiskt ingen söndagsångest nästan förresten! Underbart. Blir bara två skoldagar, så det lär man ju faktiskt överleva. Men imorn kommer bli sjukt jobbig ändå. Men ska iallafall satsa allt på mitt nya liv som fysiker!! Haha nä, men ska skärpa mej rejält på dom lektionerna.
Jajja, nu ska jag skriva ut en karta på Manhattan och pricka i var butikerna finns, haha!

Cya! 



Ah, saknar paradiset! Men, somsagt, det finns planer mina vänner, det finns planer..... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0