1:a oktober

Heeeejsan! Mitt hjärta (och framförallt min hjärna) fick nyss en sten bortlyft från sig (vad fan var det där för uttryck?) i och med att det är heeeelg! Underbart skönt ska jag säga er.
Skoldagen var okej. Fysikprovet var det sämsta jag nånsin skrivit, haha. Meen, har faktiskt haft bra på tidigare prov, så då var det inte dåligt egentligen...
Efter skolan for jag till Saine. Åt, kollade på gossipgirl och sånt, skrattade. Fiiinfint. Sen skyndade ja iväg till dansen, hade varit smart och lämnat mina danskläder där. Har ju uppvisning imorn! :)))) På Rosa bandet-galan.
Men mer om det sen. Nu har jag nyss käkat, snart ska jag iväg med Janina och kolla på Saines teater som har premiär ikväll! Ska verkligen bli kul att se. Efter det blir det nog stan först iallafall, det är ju open by night så. Blir nog trevligt, ikväll glömmer vi våra sorger! Haha, inte för att jag direkt lider av så jättemycket sorger, meeen.

Just nu, fixar mej och sådääär


Hörs!


Kommentarer
Postat av: Sofiaa <33

Kollade precis igenom dina bilder du har tagit och dom är helt UNDERBARA!! Du äger, bästa fotografen någonsin :D

2010-10-01 @ 18:07:56
URL: http://www.
Postat av: Malin

Oj shit, TACK! Men neeej, men gud vad jag blir glad! :D Hihi, tuusen tack! :D

2010-10-02 @ 17:08:53
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0