Some good things, some bad.

Hej, sorry för stressat inlägg då tidigare, hann inte skriva mer. Nu är jag iallafall hemma från Emelie och Fredric. Hade en finfin kväll med mycket skratt, som alltid. Och det verkar som att det faktiskt blir Egypten med dom i vinter, och jag är så obeskrivligt glad! :D
Imorgon ska jag sova läääääänge, om det nu går. Gud vad skönt iallafall, har DÖTT denna vecka, då det ju känns som att stiga upp 12 på natten/kvällen i USA, varje morgon hehe. Huvudet har varit en röra.
Nu ska jag iallafall slänga mej ner i sängen med massa OC, shitt det blir bara bättre och bättre!

ÅH, nåt som är så fruktansvärt jobbigt: Idag var marken vit av snö, för 5 dagar sen satt jag i solen vid Central park och njöt av värmen. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0