Lördag, 18:37

Tjennna! Vad jag är förkyld alltså, min näsa är igentäppt som om det vore nån jävla mur i den, och jag börjar bli trött på detta fanskap nu. Menmen, från en negativ sak till en jävligt positiv: Idag när jag kom hem hade mina föräldrar köpt en tv åt mej!! Herregud! En liten platt sak. :) Är så tacksam så jag tror jag dör. Haha, det är underbart jo.

Gårdagskvällen spenderades hos Saine med myys. Kim, Jacke, Ofelia och Cia kom dit också. :) Vi såg på film och satt och skrattade och pratade om typ allt. Det var iallafall trevligt! 
Idag drog jag och Saine oss till stan, lite sådär asrisiga. Eller iallafall jag. Vi fikade och gick sen hem till mej ganska snart. Då ser vi att Martins gamla gameboy som varit oanvänd i fleera år är på laddning! Det slutade med att Saine och jag satt och skrek, skrattade och failade helt brutalt gång på gång när vi skulle spela vårt älskade gamla DONKEY KONG! Det är ju för jävla kul, kommer upp massa barndomsminnen, hahah! Okej, tro inte att jag bara satt hemma och gejmade när jag var liten nu, haha!  
Sen gick vi iallafall tillbaka till Saine och badade bastu, häärligt! Så hittills har min helg varit helt bra, och jävligt chill. Nästa helg blir det annat tror jag. Men nu ska jag iallafall fortsätta chillandet med att fara till Saine där vi ska käka massa onyttigt och se på film!
Ha en bra lördag alla!




Kommentarer
Postat av: lisa

ÅH.

fyfan vad jag blev sugen på att spela pokemon nu på fredriks gameboy asså!

HAHAHHA jag dööör!

2010-10-31 @ 19:46:17
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

HAHAHAH, åh förlåt att jag påminde dej om det! Men visst blir man sugen!!!

2010-10-31 @ 20:28:47
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0