Lördag, 13:32

Tjoo! Igårkväll for jag och Saine till henne och chillade med Jocke och Mattias. Vi kollade bl.a. på Vampires suck, herregud vad jag skrattade! Helt jävla sjukt, det var den roligaste film jag nånsin sett, hehehe.
Sen for vi till mej och sov. Gick upp rätt tidigt idag, och började städa och packa. Men min stress har inte lättat för det, känns fortfarande som att jag har en miljard grejer att fixa. Jaja, får ta det imorn. För nu ska jag på dunderdans! Det blir härligt. Sen hem och duscha och käka och ikväll ska jag och Saine hitta på nåt kul, vi har lite planer. Men joo, så att vi hörs! Puss


hihi, ericas bild på gruppen från förra gången :)

Kommentarer
Postat av: Malin=)

woow det måste vara härligt att bo på åland=)

det är ju så fint där;)

jag har varit där två gånger...

2010-10-09 @ 14:28:46
Postat av: Malin

Haha, jo ibland är det väl det, på sommarn och så, men oftast är det jävligt trist här hehe. Händer inte så mycket. Men jaha vad kul! :D Var bor du nånstans då? :)

2010-10-09 @ 15:18:45
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: MALIN=)

jag bor i stockholm=)

2010-11-03 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0