In the Big Apple


Haha, bilden är då tagen från flygplanet, och måste skjuta in att jag satt i mitten, det var alltså en stol+en mittgång+två stolar mellan mej och fönstret, därav den usla kvaliten, haha!
















hissar i en byggnad, fan vad det var asigt att åka i dom!


så där såg det då ut när man tittade ner, ett antal våningar, haha


men fin utsikt över solnedgång över Manhattan fick man iallafall!




Skyskrapa, med ESB i bagrunden!







Empire State building, New Yorks högst byggnad, tidigare världens. Toppen syns inte på bilden, hehe.






De överlevande efter 9/11 hade gjort dom här plattorna, ganska rörande :(


Wall Street

 
China Town


Little Italy! (: Haha, roligaste är om man försöker uttala det skitfort, det blir att låta som "lidlidli", och bara min pappa och äkta amerikaner kan fan få till det rätt! Haha


Shopping♥ Här utanför älsklingsunderbarastebutiken Joyce Leslie


Forever21, härligthärligt




Inne i Empire state building. Haha, var på nåt som hette Skyride där, man satt i en biosalong, och på skärmen visades det som ur en helikopter hur man flög över Ny. Men samtidigt så rörde sig stolarna, skakade hit och dit, for upp och ner. Haha, så det kändes som att man verkligen flög över New York, dök rakt ner bland husen osv. Mådde lite lagom illa sen. :)


Utsikt från Esb. Så jävla jobbigt att det måste börja regna och bli helt disigt!! Haha, suck. Här är iallafall bästa bilden jag kunde frambringa i ösregnet.







 
I det här huset bodde John Lennon, och utanför den här dörren blev han skjuten. Kan inte fatta det, för jävla hemskt är det iallafall.

 
Minnen till Lennon. Fan vad fint


I Central Park


På Upper East Side! Såg varken Chuck, Blair eller Serena dock... hehe!

 


Times Square, det (och Central Park) är nog mina favoritställen, det var så sjukt coolt där!



Så, det får räcka som bildebomb nr.1! PUH!! Har massa andra bilder, bl.a från båtturen, Top of the Rock, Central Park osv, men det tar vi sen! Jag vill iallafall lipa när jag kollar på bilderna, vill så galet gärna tillbaks, ångest!! Underbar stad är det iallafall, fyfan vad jag älskade den! Kommentarer uppskattas som vanligt jättemycket, så känn er fria till det! (:

Kommentarer
Postat av: faarrrmårrr

åååh, asså veeet du hur jävla sugen jag blir på att åka dit nu? sjukt häftigt! och jättefina bilder :) <3



väntar på att du ska frästa mig mer nu, med fler bilder, hihi

2010-10-20 @ 13:40:56
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Hihi, tycker du det? :D Gud vad kul att höra! :D Aaw, och dom komemr snart! ;D

2010-10-20 @ 14:20:27
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: janina

alltså bilden är väl..... helt... okej...

/care

2010-10-20 @ 14:30:06
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Kevin D

Riktigt fina bilder! :D Misstänker att det var lika roligt för dig som det var för mig när jag va i Los Angeles :)

2010-10-20 @ 16:58:10
URL: http://kevoo.blogg.se/
Postat av: malin

Jättefina bilder!

2010-10-20 @ 17:13:56
Postat av: hanna (den galne bloggaren)

DU BORDE SKJUTAS SOM LÄGGER UPP SÅNA DÄR BILDER HÄR MITT PÅ INTERNETET DU DIN GALNA FLICKA!! oj, inte meningen att vara brutal (a) nejmen, sjukt fina bilder och jag vill ju bara kasta mig på nästa plan ;D

2010-10-20 @ 17:24:15
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Guuuuuud vad najs det verkar! Supernajsiga bilder!Du måste ju ha haft det superduperdunderbäst där borta. OMG nu vill jag oxå diiit!

Längtar till nästa bildbomb :P

2010-10-20 @ 19:48:08
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad kul med massa bilder! Vill se mer! Och så vill jag se bilder på vad du har shoppat!!

2010-10-20 @ 20:02:53
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Janina: :'( haha

Kevin: TACK Kevin! :D Hoho, ja antagligen :) Men herregud Los Angeles!! LA! Dit vill jag med :(

Malin: Tack så jättemycket! :D

Hanna: HAHAHAHAHA! OJ :O Rädd jag blev ;s .... Haha! Du är förlåten för din brutalitet (=rolighet)! Haha :D TACK så himla mycket iaf! :)

Sara: Åh taack Sara! Jo det var hiimla nice :D Hihi, säkert får du också fara dit i framtiden, vem vet? :D Hihi, så KUL ATT HÖRA! Den är påväg! :)

Hanna: Woho vad nice att du tyckte det! :D It's on its way! :D Hihi, kanske orkar med det med, om jag inte är för lat! :b

2010-10-20 @ 20:32:18
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0