d to the a to the m to the p.

Tjena, är så förbannad för tillfället att jag inte vet vad jag ska göra av mej själv. ÅÅÅÅÅHH.
Hela min fucking superdammiga, supergamla, superstora garderob är utspridd över alla ytor i mitt rum, mina föräldrar har fått för sig att storstäda huset, och dessutom funkar knappt den här satans datorn!!
Orkar inte.
Så nu ska jag fixa nån lunch och sen dra till stan fort som fan.
Hatar att ha oreda, men nu är det så jävla rörigt att jag inte ens klarar att röja upp det. Inte på tom mage. Så jag tar tag i allt sen när jag kommer hem från stan. Ska iallafall fika med Saine, blir väl att gå runt i lite butiker (Åland som har så många..) också. :) Trevligt. Men vi hörs senare då, när jag förhoppningsvis är på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0