Äntligen helg!

Får nästan damp på själv för att det vart en så fantasilös standardrubrik. Men, jag tror faktiskt ni överlever. :)


Åh vad skönt att äntligen vara hemma från skolanfanskapet nu iallafall, och inte behöva gå dit på några dagar! Lycka. Skoldagen idag var rätt vanlig. Det finns nog inga nämnvärda saker, förutom en: Fysikprovet! Kärnfysik känns sååå mycket bättre än elektronikhelvetet gjorde. Haha jo, jag är grymt nöjd med det faktiskt. :)
Och jag var faktsikt på digibild idag också! Jag skulle prova redigera mina projektbilder lite, tror det kan bli helt okej. Får man hoppas. Men sen blev jag trött och gick hem. Och nu sitter jag här. Utan ork att fortsätta med bilderna.
Och ikväll ska jag vara med Saine, vi hade tänkt chilla och se på film och sånt, så det blir nog mys bara. Om det inte uppenbarar sig något mirakulöst. Och just det, vilken dag är det Halloween egentligen? Just nu verkar det som att det är Halloween i USA denna helg, men i Norden nästa... Eller? Hehe. Det måste ju firas sen iallafall, hoho.

Nä men nu ska jag nog ut och fota lite ändå, även om det känns som att jag skulle kunna sova mig igenom hela november...
Men ha en bra fredag alla, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0