1070

så många inlägg har jag skrivit på denna blogg! Ojoj vad tiden går. Ska nog ta bort en del. För somsagt, satan vad fult det var förr i tiden.

Men, hej hörni! Idag skrev jag matteprov, och jag har inte en aning om hur det gick. Hjälp. Men kanske bra.. Kanske inte... Haha, vi får väl se.
På hkn var det indiskt som gällde, kycklinggryta och Naambröd. Underbart gott!
Efter skolan var jag med Saine, det var som vanligt: båda sitter och snackar massa bullshit och garvar ihjäl sig åt ingenting. :)
Sen var det dans, sista innan höstlovet! NEEEJ! Och nu är det nästan två veckor till nästa dansträning för mej, kill me. Kommer inte överleva. Menmen. Hade elzbieta som lärare idag också, det var nog helt trevligt det. Hade henne senast när jag var nio kanske, hehe.
Nu ska jag till Saine och kolla film med henne, Ebba och Erik tror jag. :)
Förövrigt är jag så stressad så jag dööööööör av tusen anledningar. Men vi tar det sen, måste rusa nu!

Vi hörs senare! Herregud, kan fan inte sluta ett inlägg på ett annat sätt än det.

 
Och jo mitt hår är blött ifall ni undrar varför det ser ut som det gör... (förjävligt alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0