061010



Tjenaaa. Inatt sov jag hos Saine, det var ytterst trevligt! Saine färgade håret, och annars chillade vi mest. Jag skrattade som jag aldrig gjort förr, herregud, alltså satan i helvete vad jag garvade!
Imorse dog vi av trötthet och sen släpade vi oss till skolan, som var rätt jävlig idag. Usch... Men gympan var chill, orienterade med Emma.:) Gillar alla våra gamla minnen, haha!♥
Nu sitter jag återigen och chillar med min finaste Saine, vi äter. Och äter. Och äter. Nä men nu ska vi väl hitta på nåt annat. Ikväll är det dans! Ber för min rygg.
Men att, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jävlar vad fina bilder du tar, så vackra!!



hittade din blogg igår... min nya favorit=)

2010-10-06 @ 16:04:57
Postat av: Malin

Men guuud vad kul att höra, TACK!! :D Så himla kul att du läser! :)

2010-10-07 @ 13:43:57
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0