Välkommen till Nordpolen.

Hallå i snöstromen! Ja jävlars vilket väder, helt galet. Men det är faktiskt lite mysigt, förutom när man måste ut, haha. Julkänslan är det ju inget fel på iallafall.

Idag var en rätt chill dag i skolan. Förutom när jag trodde vi skulle dansa dunderdans och ha volleyboll på gympan men istället vart det basket för hela slanten. Skjut mej. HAHA, dagens skratt var iallafall när jag och Angelica tänkte satsa på att göra mål i fel korg!
Nu sitter jag och chillar med Saine. Funderar över dansen, ska jag fara? Hostar och har ont i halsen och är väl inte så jättepepp på 3 timmars asjobbig träning. Men äh, vafan, jag far! :)

Ha en finfin onsdag!



Och öven om vädret är mysigt så går det ju inte att förneka att detta är snäppet härligare.. Låt det bli sportlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0