Torsdag, 15:33

Hejheeej. Usch, idag mådde jag inte så bra. Men det är ändå inget mot igår, då jag verkligen mådde as. Att fara på dans var en dum idé. Att faktsikt antränga sig och ta i var en ännu dummare idé. Hade så förbannat cpont i halsen och kände mej allmänt död, så träningen gick inget vidare, hehe. Förutom stretchen, som faktiskt gick ovanligt bra! Vilken lycka när man ser hur det går framåt.
Tack Celinda för halstabletter och mössa iallafall! :')
Har iallafall varit i skolan idag. Den var galet chill. Såg på en riktigt bra film, hade teckning och hk + lite ämnen till då, men inget speciellt tungt. Bilden var skitkul, hade nästan glömt hur mycket jag tycker om att rita, hihi. Lät som en femåring där men whatevaaaa. Efter skolan var jag till Janina och fick låna oc, säsong 4! TACK gulle!
Nu sitter jag och hostar och har en enorm ångest över att jag antagligen kommer skippa dansen idag. HATAR det, vill inte missa nåt. Men jag ska lära mej av mina misstag, och ta det lugnt nu. Måste fixa digibilden också...... Hehe. Hur många tror att jag actually kommer göra det? Ingen? Nä, inte jag heller.









Här var jag inatt. Drömde att jag villade runt i Midtown, Upper East Side och Greenwich village, klättrade på balkonger och gömde mej för finländare. FRÅGETECKEN. Saknar staden iallafall, ryser bara jag tänker på känslan jag hade när vi åkte in till Manhattan från flygfältet, underbaaart♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Cirkus en och en halv månad kvar bara tills jag flyger in över manhattan :D

2010-11-25 @ 19:35:06
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Noooo, skämtar du med mej?! TAAA MED MEJ, JAG BER DEJ!!!!!!! Haha, nej men gud så trevligt! :D påväg till florida då eller? :)

2010-11-25 @ 20:43:25
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha :D Yes, då bär det äntligen av till Florida igen! :D Ja jag tyckte ju att ni skulle komma med, men ni får väl satsa på nästa år istället ;)

2010-11-26 @ 21:11:55
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hääärligt! :D Jaaa det tycker jag med, shit vad kul det skulle ha varit :( men päronen säger bara "Neejnej inte USA två gånger på ett år" ..... :( Men jaaa, nästa år försöker vi igen! ;D

2010-11-27 @ 13:31:29
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0